Erno Mijland en Herm Kisjes schrijven en spreken over de mogelijkheden van games in onderwijs, zorg/hulpverlening en opvoeding en gezond omgaan met gamen.

22 oktober 2009

Presentaties minisymposium 'It's all in the games'

Een terugblik in vijf Powerpoint-presentaties van het minisymposium op 21 oktober. Klik met de rechtermuisknop op de links en kies 'Opslaan' of 'Save'...

- Ben Schouten, lector Serious Game Design, verbonden aan Fontys Hogeschool ICT: ‘Gamen en onderwijs
- Arthur Vankan, oud-wereldkampioen en Europees kampioen in Halo 2 en Gotham Racing 2: ‘Gamesport
- Martin Reddemann, verbonden aan Novadic-Kentron: ‘Wat is game-verslaving?’ en collega Nicolle van Mil, een ’case uit de behandeling van gameverslaving’.
- Herm Kisjes & Erno Mijland, ’Gamen is geweldig, gamen geeft problemen... wat betekent dat voor de opvoeding?

1 opmerking:

  1. Herm en Erno,

    Het was een boeiende bijeenkomst. Maar het Mooiste was natuurlijk dat ik jullie boek mocht vasthouden en besnuffelen. Ik heb het nog niet uit. Ik heb nog twee filmpjes op mijn telefoon. Die zal ik dezer dagen doorsturen. Vooral ook leuk voor trotse moeders. Ik zat naast haar, Erno. Goed!! We spreken elkaar! groet Marc Frencken

    BeantwoordenVerwijderen